Odzież z logo na targi i konferencje — jak dobrać, żeby nie przestrzelić?
E
ElaP
Cześć, tu ElaP — pracuję w branży i stoję przed zamówieniem odzieży z logo na sezon targowo-konferencyjny. Na typowych targach widzę, że najlepiej sprawdza się polo z logo albo lekka warstwa wierzchnia, bo w hali bywa różnie z temperaturą, a T-shirt czasem wygląda zbyt „stoiskowo”. Z kolei na bardziej formalnych konferencjach mam wrażenie, że duże logo albo krzykliwe kolory potrafią odciągać uwagę i robią wrażenie taniego merchu. Jak Wy dobieracie między T-shirtem, polo, koszulą i np. softshellem/kurtką, żeby to było spójne z marką, ale nie nachalne? Interesuje mnie też praktyka: jak duże logo i w jakim miejscu, żeby po praniu i noszeniu dalej wyglądało OK, a jednocześnie nie kłóciło się z dress codem wydarzenia. Macie jakieś sprawdzone wskazówki, co ustalić z drukarnią/producentem przed zamówieniem, żeby nie skończyć z partią ubrań, których nikt nie chce nosić?
Odpowiedzi (9)
B
Basia
2026-04-13 03:26
ElaP, mam podobne obserwacje: na targach polo z małym logo + lekka warstwa wierzchnia (bluza/softshell) to najbezpieczniejszy zestaw, bo ogarnia i wahania temperatury, i wygląda „bardziej” niż T-shirt. Na konferencjach zwykle lepiej działa spokojny kolor i subtelny branding (np. haft na piersi), a większe logo zostawić na typowo stoiskowe akcje. Jak chcesz, jest też sensowny materiał do poczytania: Jaką odzież z logo wybrać na targi i konferencje — dobrze rozpisuje, kiedy brać T-shirt/polo/koszulę i jak nie przestrzelić z zamówieniem. A macie już ustalone, czy ekipa będzie głównie na stoisku, czy też sporo wśród uczestników (to często przesądza o „mocy” logo)?
J
Julka
2026-04-13 17:49